22/8 2010


Hej igen!

Nu har det snart gått en vecka, imorgon faktiskt.
Under veckan har det inte hänt så mycket men ändå mycket.
I tisdags visade dom mig runt lite och vi lagade mat tillsammans och så.
I onsdags var min första dag med Amanda och Theo själv. Det gick super bra. Vi var ute i trägården och hoppade på studsmattan och bakade kalla vad ni vill bollar.

I torsdags så var jag också själv med dom och då gick vi till skolan för där finns det en jättestor lekplats, så hade vi även picknick där.
Senare på kvällen kom Tor och Lousie hem.

I fredags så hade jag alla tre halva dagen för vid 1 så var det öppet hus på skolan så vi alla gick dit för att se hur det var och träffade alla lärare. Det var mycket trevligt.
Senare på kvällen så sprang jag till skolan. jag känner att jag behöver komma igång med träningen lite så jag sprang och lite sånt. Sen när jag kom hem var jag helt slut.

På lördagmorgon åkte jag och Tor till Ikea för att köpa säng till tjejorna och lite små saker till mig.
När vi kom hem var det full rulle, jag fixade i mitt rum tjejorna och theo sprang runt ute och lekte och Tor och Catheirine lagade mat.
Efter maten åkte jag, Tor, Louise och Amanda till cykelbutiken och köpte en cykel med vagn där bak som Theo kan sitta i. Vi fick inte plats med cyklen och vagnen i bilen så jag fick cykla hela vägen hem, som tog ungefär 25 min. Men bra gick det i alla fall.

Idag har vi inte gjort så mycket tror vi skall åka iväg på en tur sen och bara ha det mysigt.

Imorgon börjar skolan för barnen och Catheirine skall visa mig runt lite hur allt fungerar och så.

Kanske kommer in lite senare ikväll och uppdaterar om vad som hänt under dagen.

Puss och kram på er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0