23/8 2010


Oj oj oj säger jag bara.

Jag har drömt hur konstigt som helst i natt!
Första drömmen handlade om att jag och mina vänner hemma i Borås skulle äta ute på stan. Vi alla gick och tjafsade om vart vi skulle gå och rätt som det var befann vi oss inne på donken. Mina vänner hade redan fått sin mat så nu var det min tur att gå fram och beställa. Det var bara det att jag inte visste vad jag ville ha så kommer killen som stod bakom disken och sa: vad får det lov att vara?.
Jag sa att jag inte visste vad jag var sugen på. Då sa den där killen bakom disken så här: du kan få det här som en kund inte ville ha, du kan ge 100 kr för det.
Det var en jättestor pizza och 25 cheesburgare.

Jag vaknade upp i min dröm och undrade vad det igentligen betyde men hann inte tänka så längt för jag somnade om lika fort igen.

Den andra drömmen gick så här:
Jag och mor hade gått på stan hela dagen och var jättetrötta verkligen, så vi sa till varandra. Vi går hem nu, för nu orkar vi inte mer av det här!. Vi började att gå hemåt och helt plötsligt stannade mor upp och sa Viktoria kolla! och pekade på en buss och gick sakta förbi. Det rök en massor ur den så vi hoppade på bussen för att se så det inte brann.
Det var fullt med folk där innen när vi hade kommit en bit så såg vi att det var massa folk som satt vid bord och åt mat och dryck och hade det väldigt trevligt. Vi stannade kvar på bussen och missade att plinga så vi fick åka längre än vad vi skulle.

Sen vaknade jag till och såg att louise stod och kollade på mig.
Hade lovat att fixa hennes hår innan skolan.
Idag var deras första dag efter sommarlovet. Lite spända var det nog alllt när dom gick hemifrån.

Jag och Theo har kollat på film och lekt hela morgonen, medans Catheirine har fixat en massor av saker.

Nu är det två på inskolning och jag har städat upp överallt och diskat och gjort de fint.

Ikväll så skall vi äta tacos det ska bli gott är väldigt sugen på de.
Efter maten så blir det att gå till dreamland (en leksaksbutik) och där skall jag träffa en annan tjej som heter Johanna som också är au-pair här i Waterloo. Ska bli roligt att komma ut lite också och inte bara sitta här inne eller vara ensam.

Ne nu blir det ut i solen och läsa lite!

Ha det bäst puss och kram på er <3



Här är jag! inte det bästa kortet men lite roligt ändå :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0