24/8 2010


Heej på er alla pigga och glada förhoppningsvis.
Min dag har varit i vågor hela dagen.
Jag fick gå upp som vanligt men var mycket tröttare än vad jag brukar konstigt nog.
Sen skulle jag cykla med tjejerna till skolan och sen cyklade jag hem och Theo var inte på så jättebra humör idag så det har varit tungt.

Men i alla fall så har jag gått mig en tur till stan idag :D
Det var jätteroligt att gå runt i stan. Hittade en massor av fina saker.
Jag gick in på Zara för att bara titta runt lite och se vad de hade för kul saker. Så hittade jag en jätte fin väst fast den var stickad i grått garn och så var det två små fickor och en luva.

Sen hittade jag en klänning som jag även köpte.


Den kostade 399,50 kr på Zara.


Idag har även det varit två städerskor eller ja en som städar och en som fixar lite mer stora saker som tex monterar och så.

Dom var jättetrevliga, fast det var lite förvirrande när man stod och pratade med den ena och helt plötsligt sa den personen någon ting till den andra personen på thailändska, det var så förvirrande men tillslut så blev det bättre.

Den som gör de med stora sakerna, han satte upp min garderob så vi möblerade om lite så nu har det blivit jätte mysigt fast jag ska nog köpa någon tavla eller låta barnen rita fina teckningar till mig som jag kan sätta upp.

Men i alla fall så ser det ut så här nu istället.



Det ser lite tomt ut men det är mysigt. Som sagt va jag kan ju köpa en massor av saker som jag kan pynta med sen:D

Ne nu måste jag gå och lägga mig för imon blir det bullbakning och laga en massa mat och så.

Hoppas ni har det bra puss och hej

Kommentarer
Postat av: Carina

Ja den var kanonfin!!! Sitter jättefint på dig. Det ser lite kalt ut på ditt rum. Men det fixar du snart till. Du har ju inte bott där mer än en vecka. Natti Natti nu skall jag sova Anders sover redan. Ja gissa var ? Riktigt. Framför TV.n. Puss

2010-08-24 @ 23:51:02
Postat av: Carina

Vad fin den var (är) sitter ju jättesnyggt på dig. Förstår verkligen att du blev förtjust i den. Du har rätt i att det ser lite kalt ut på väggarna i ditt rum. Men det fixar du nog till snart.Vad jag tycker det är kul med din blogg. Puss

2010-08-25 @ 08:36:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0