25/8 2010


Hej allihopa.

Idag har det inte hänt så mycket.

Fick sovmorgon till kvart i nio. skönt att få sova lite längre. Sen var det bara att städa duscha börja med degen till bullarna och sen lagade jag köttfärsås och spagetti, hade även en sallad till.



Jag och lousie bakade ut bullarna och hade det mysigt. Hon har ju nämligen namnsdag idag.


degen när den jäser.

Sen var det till att städa igen efter allt mjöl och socker som kommit överallt, thihi men det var kul att busa lite.

Så här fina blev bullarna sen:D


Det blev 65 bullar och en krans.

Just nu sitter jag i mitt rum och tar det lugnt och dricker Oasis och äter äpple.



Funderar på om man skulle ta sig en sväng till stan eller inte, hmm hur ska jag göra?

Eller ska man vänta till tjejerna kommer hem och kanske ta med dom och spela tennis?

puss på er

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Guud vad god sallad! Jag längtar efter riktig mat så som du får äta! Mmh.. och bullarna ser inte helt fel ut heller. Vilket fint rum du har med, kollade på bilderna nedanför :) Puss från mig! Skönt att vi har varandra :)

2010-08-25 @ 19:06:10
Postat av: viktoria

ja visst är det bra att vi har varandra! jaa jag ska göra någon god mat till dig när du kommer hem. thihi bullarna var faktiskt jättegoda. puss och kram

2010-08-25 @ 20:34:17
Postat av: Kajsa

Åh ser jag fram emot :D puss!

2010-08-26 @ 03:57:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0