26/8 2010


Hej på er!

Idag har jag en del att göra, ojoj hur skall jag hinna.

Jag skall planera vad jag ska ge barnen för mellanmål och till middag.
Jag skall gå till carrefour och handla lite.
Hämta Theo på skolan vid 12, komma på nått som vi kan underhålla oss med hela dagen. Förhoppningsvis är han trött när han kommer hem från skolan så han vill sova.

Skall ha barnen ända till kl 20.00 ikväll, sen efter det så kanske jag skall träffa Johanna och kanske några med tjejer:D

Hoppas jag hinner allt!

Ja just de, jag måste städa också.

Hoppas ni får en underbar dag idag.

Puss och kram skriver kanske senare idag om jag hinner. Nu måste jag rusa upp ur sängen och sätta fart.
Hej svejs

Kommentarer
Postat av: Carina

Oj oj oj du ligger då i... Men visst är det roligare att ha att göra, än att bara ligga och slöa och bara vänta på att tiden skall gå. MMMmmmm

vad goda bullarna såg ut. Jag vet hur gott de smakar. Lite avis på dom som får äta de goda och inte jag. Dom kan skratta sig lyckliga som har fått dig till aupair. Puss

2010-08-26 @ 16:08:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0