27/8 2010


Förlåt att jag inte skrev nått igår men jag var så trött.

Jag hann allt jag skulle göra och lite till. mycket stolt över mig själv:)

Idag tog jag barnen till skolan och så har jag varit med Theo på dagis eftersom han håller på att skolas in.
Det gick jättebra verkligen. Inget skrik och inga dumheter utan var urgullig hela tiden.

Nu har jag kommit hem från dagis och gjort smoothie åt barnen som dom skall få sen.

Jag sitter i alla fall och kollar på tyra banks show nu och det är helt sjukt det här av snittet!
Det handlar om att föräldrarna ger deras barn skönhetsbehandlingar flera gånger i veckan.
En som inte hade ett barn hon hade öppnat ett spa för barn mellan 2 och 12 år.
Hon hade inga egna barn men hon öppnade det för att hon tyckte barn behövde koppla av som vi vuxna får göra på spa.

En mamma och pappa har skaffat en staylist, sminkör och en frisör mm, som deras dotter kan ha privat.
Dottern hade som önskedröm att honvill bli modell. När hon var med i programet så såg hon ut att vara 17-18 år enligt mig men det visade sig att hon var 11 år gammal. Hon hade hur mycket smink som helst, håret på något konstigt sätt och ja så där.

Skall det verkligen få fortsätta så här eller tycker ni det är bra?




I alla fall så ska jag lägga mig en stund och kanske ringa Johanna och se om vi ska hitta på nått idag.

Ha det bäst puss och kram


Kommentarer
Postat av: Moster

Hej lilla Bagarberta!! Vad kul att du har en blogg!

Nu kan man ju ha lite koll på dig trots att du är så långt borta. Ha det bäst, gör det bästa av situationen och njut. Kram moster

2010-08-27 @ 18:23:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0