28/8 2010


Heej på er:D

Vaknade med ett leende på läpparna idag.
Jag har ingen aning varför, men solen lyser och det är varmt och skönt. Livet leker helt enkelt.

Igår kväll satt jag och ritade lite hade inget annat för mig, sen kom jag på att jag kan ha lite mys för mig själv för att få en bra start på helgen!
Så bar det av till Carrefour för att handla lite chips, dricka och godis:D
När jag kom hem så delade jag med mig av chipsen och gav lite till Tor och Catherine som satt vid TV:en och kolalde på film. Sen gick jag upp till mitt rum, tände några ljus, bytte om och satte på filmen.

Filmen hette The last song.
Den var hur bra som helst! Ni måste bara se den.

Det handlar om en tjej och hennes liv i falmiljen typ.
Vill ju inte avslöja nått om ni vill se den. :)


Idag har jag bara tagit det lugnt änså länge har fixat mig lite smått för idag skall jag nog till antwerpen.
Spännande spännande:D

Ha en underbar dag gott folk. puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0