29/8 2010


Hej på er lata:D

Måste bara säga att igår hade jag verkligen super trevligt:D
Kl 15,00 kom Johanna och Kim och hämtade mig så bar det av till antwerpen.

Vi kollade i massor av roliga butiker och jag fick köpt mig en jättefin höstjacka/kavaj.

Sen gick vi runt och kollade på en massa hus typ, sen fick vi ont i fötterna och satte oss på nått ute ställe på torget och drack var sin öl.

När kl var runt typ 19,30 så åkte vi till Bryssel för att åka hem till Kims pojkvän Nikki.

när vi suttit där en stund och haft det trevligt så åkte vi in till stan för att göra den osäker. vi sätte oss på en pub där det är folk från hela världen som kommer dit för att dricka olika sorters öl. På den puben finns det 2005 olika öl sorter.

Sen gick vi till en nattklubb som det var två våningar.
Första våningen var det en som sjöng live och andra våningen var det dansgolv men fullt med folk. Man kunde knappt röra sig men roligt var det:D

Idag har jag inte gjort så mycket suttit vid datorn och kollat runt på Facebook och sånt.

Tror det blir attt ut och springa en tur idag var ett tag sen jag var ute och sprang nu.

Hoppas ni får en skönt och avslappnad söndag.

Puss och kram här får ni lite bilder från igår.


Jag, Kim och Johanna

Johanna och Kim framför en stor kyrka eller nått

Vid vattnet

Kim

Johanna

Och Jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0