30/8 2010


Hej allihopa:D

Nu har jag varit här i två veckor redan.
Tiden går verkligen hur fort som helst. Saknar alla där hemma otroligt mycket.
Men nu är det inte lång tid innan jag kommer hem och får träffa alla igen.

Igår när vi skulle iväg och spela tennis och jag och tjejorna så började det ösregna ute så det var bara att dra sig hem igen.
Typiskt tänkte jag eftersom jag skall ju träna ganska mycket och om jag spelade tennis så skulle jag slippa och springa, men nu blev de varken tennis eller någon springning för mig.
Får helt enkelt ta det någon annan dag.

Har sovit hur skönt som helst i natt men ville inte upp ur sängen när kl ringde vid halv 7.
Men men, man får inte protestera utan att dte är bara till att gå upp för att göra iordning sig själv och barnen för skolan.
Har nu på morgonen varit med Theo på dagis till 11 ungefär, så nu sitter jag hemma och kollar på tv och bara tar det lugnt. Blir nog till att städa lite för dte går ju inte att göra det när jag har alla barnen hemma.

Hmm undra vad amn ska göra för mellanmål idag?
Har ni några förslag så skriv gärna det till mig.

Ha en jättebra dag. puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0