Härligt


Har nu haft en trevlig eftermiddag med hela familjen.

Först så skulle jag, catheirine och barnen cykla till skolan för att se då att allt gick bra när Theo satt i vagnen och så. När vi väl var framme vid skolan sparkade vi lite boll och så. Cyklandet gick jättebra verkligen. Fast det var ganska jobbigt i de få backar som fanns, tror jag behöver träna min kondis lite.?

Sen när vi kom hem var det mat och så fick vi Laxpasta som var super god verkligen. Efter maten var det bara snabbt för alla att skölja av sig eftersom det är ganska varmt här så har alla blivit lite varma efter cykelturen och så sen var det bara att sätta sig i bilen och så åkte vi en tur till Bryssel.

När vi kom in till Bryssel såg jag verkligen hur stora alla byggnader var det är inte som det är hemma i lilla Borås. Byggnaderna är upp til 7-9 våningar och bara massa fönster överallt.
Vi parkerade bilen på ett ställe och gick på en massa små gator. På varje sida om en var det fullt med restauranger och sånt. Det såg mycket mysigt ut på alla de där ställena. De som är en av Belgiens huvudrätt är musslor och ostron. Så det var nästan mest de dom serverade på restaurangerna men jag lärde mig faktiskt igår att äta musslor eller det var rättare sagt första gången jag åt de och det var jättegott.
Sen kom vi till ett stort torg där det fanns en massor av cafeér och sånt.
Vi gick vidare i på en annnan liten gata och helt plötsligt så stannade barnen och pekade på en guldig staty som satt fast i väggen men ändå låg ner. Barnen berättade om man rörde den så får man lycka.
Vi fortsatte längsgatan där det var massor av folk som trängdes, det började lukta väldigt gott. Det luktade våfflor.
Sedan åt vi våfflor med glass och smält choklad. Man blev hur mätt som helst, nu har det ändå gått ca 2 timmar sedan jag åt den och är fortfarande mätt.

Nu är vi hemma igen och barnen fixar sina saker till skolan imon och jag bara slappar på sängen.

Ha det bäst så hörs vi nog imon igen. puss på er<3

Kommentarer
Postat av: Nea.

Ta massvis med kort och lägg upp med! :D

Vill ju se hur du har det.<33

2010-08-22 @ 21:39:02
URL: http://neapeah.se/
Postat av: Carina

Vad härligt det är att läsa, för en mor, att du har det så superbra.

2010-08-23 @ 13:09:13
Postat av: Viktoria

Nea: det är så klart att jag ska ta en massor av kort kommer nog börja göra det nu här framåt.



Mor: vad roligt att du tycker om de.

2010-08-23 @ 14:32:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0