Se där


Thihi känner mig så himla duktig idag:D
Är riktigt stolt över mig.

Har hunnit göra mmycket saker.

Theo somnade i sin cykelvagn påvägen hem så det var bara bära upp han till sängen så han kunde sova bekvämt.
Undertiden som Theo sov så gjorde jag en massor av saker.

Jag städade det jag alltid gör varje dag det vill säga bädda allas sängar, slänga i en maskin tvätt, fixa i köket från frukosten. Men det jag har gjort utöver det är: Pratat med mormor och mor i telefon, grovstädning i badrummet och sen damsugning överallt.

Sen har jag även bakat scones som mellanmål till barnen.
Kollat lite film med barnen .
Lagat mat åt hela famlijen och då blev det potatismos, stekt torsk och sås. Det var väldigt uppskattat.

Nu blir det en varm skön dusch och sen lite mys för mig. Kanske ska se på någon film.

Jag får helt enkelt se vad jag har lust med efter duschen men jag tror det lutar åt någon bra film.

Ha en fortsatt trevlig kväll.
Puss och kram

Bjuder på den här:P

Kommentarer
Postat av: Carina

Du är verkligen hur duktig som helst ! Är så stolt över dig. Att du tar så stort ansvar. Du måste ju fått allt det braiga från mig ;-)

Mormor blev verkligen glad för telefonsamtalet i dag. Hon riktigt bubbla av glädje.

Ha en riktigt go myskväll. Puss

2010-08-30 @ 19:30:17
Postat av: Anonym

Tack så mycket kära mor. Uppskattar verkligen att du gillar det jag gör:D det betyder mycket för mig. saknar dig så mycket.

Vad kul att hon blev så glad var verkligen jätte trevligt att prata med henne. hon sa det i telefonen att nu kommer hon leva på den glädjen tills jag ringer nästa gång:D

2010-08-30 @ 19:55:13
Postat av: Nea.

Underbart med massor av bloggning och bilder Ottigööörl<3333

2010-08-30 @ 20:15:29
URL: http://neapeah.se/
Postat av: Viktoria

Tack Nea. roligt att du läser<3

2010-08-30 @ 20:20:36
Postat av: Nea.

Givetviiiiis.

Måste ju veta hur du har det där nere :)<3

Btw, märker typ inte om du svarar på mina kommentarer här, förutom denna då. hmm..



SAKNAR DIG MASSVIS<33

2010-08-30 @ 23:11:36
URL: http://neapeah.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0