Special inlägg


Tänkte bara vara lite snäll mot två personer som har betyder otroligt mycket för mig på olika sätt.

Det är min kära mor och min kära syster.

Jag börjar med att skriva om min kära mor.

Tack för alla kommerntarer, det är alltid lika roligt att läsa dom.
Det är precis som om du sitter på min sängkant och säger det till mig.
Jag tänker på dig hela tiden på allt jag gör här i huset. Jag tänker mycket på dig och mig när du hela tiden stod i köket och bakade och lagade mat ständigt. Det är alltid lika gott att få det du gjort.
När du och jag bakade bullar till resten av familjen och det luktade så där jättegott i hela huset.
Nu på den senaste tiden har det inte blivit så mycket med bakning eller matlagning med det kan bero på att det blev förmycket för dig eller att det blev så intensivt för dig i så många år. Saknar i alla fall när vi hade det där mor och dotter grejen.
Älskar dig nått enormt mycket mor. du finns djupt där inne i mitt hjärta puss<3

Den andra personen är mig älskade syster yster.

Du är en helt underbar person. Jag måste erkänna att jag alltid varit avensjuk på dig, för att du är så bra på så mycket tex i skolan och fått roliga jobb och är så smart och snäll.
Du har verkligen inspererat mig till att bli den jag är i dag.
Erika, du tog med mig ibland till stan eller till badhuset bara för att vara mer med mig eller för att jag inte skulle vara så uttråkad inte vet jag riktigt varför du gjorde det. Men nästan alla dem gång du tog med mig nått på kommer jag ihåg för att det var nått roligt jag upplevde varje gång och det bästa och det mest värdefulla minnet var att få gå med sin syster på stan.
Du har även hjälp mig i mycket tex att städa, läxor och sport.
Du skall egentligen få en stor medalj för allt du har gjort och ställt upp på.
Älskar dig syster glöm inte det, även om jag kan låta arg så älskar jag dig. <3



Erika och mor från när vi var i Jönköping



Detta är bara ett av alla special inlägg jag kommer att göra.

Puss




Kommentarer
Postat av: Carina

Du får inte skriva så !!! (fast jag blir jätteglad)Nu sitter jag här på jobbet och bölar för att du skrivit så fint om oss.Blir ju jätterörd. Du skall veta att jag ÄLSKAR dig SÅ mycket.

2010-08-30 @ 20:34:39
Postat av: Erika

Älskar dig också! Även om du kan vara bra sur ibland.. ;) STOR kram ♥

2010-08-30 @ 20:35:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0