1/12 2010

Go kväll!

Måste säga att jag har haft en underbar dag idag.

Först vaknade jag vid 7 var nere i köket halv 8 tog undan frukosten och började städa, fixade Theos fruktlåda och tog på han ytterkläder.
Sedan gick vi till skolan gick mycket bra. Efter skolan var det kalas för Theos ena kompis från dagis.
Hur mysigt som helst att se dom små springa runt och leka. Vi gick hem till hans kompis där vi blev bjudna på korv med bröd ute i snön.
Sedan gick vi in och där blev det packet öppning, tårta, mycket lek och fiskedamm.

Har snöat en hel del idag så nu börjar det kännas att det är vinter här med.
Idag är det bara 24 dagar kvar till jul :D

Nu ikväll när jag slutade gick jag ner för att hämta vatten kallar Louise på mig och då har jag fått ett julkort av Nea och Afroo.
Blev så glad verkligen.
Nu hänger den på min vägg.

Nu blir det till att sova.

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Attans trög sida provar igen...

Skickade ett par filmlänkar vet inte om det funkade i belgien.



Mvh flummigare än dig

2010-12-05 @ 20:54:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0