20/12 2010

Heej på er!

Nu har jag kommit hem till Sverige igen.
Kallt och en massa snö överallt. KAOS!
Har det jättemysigt här hemma måste jag ju säga.
Nu märker man verkligen vilka man har saknat.

Måste ju säga att jag är otroligt stolt över mig och Hanna som lyckades ta rätt tåg och allt sånt.
Vi var inte så social mot varandra på planer iaf satt med varsin bok upptryckt i ansiktet underhela resan. Ibland kom det väl nått uttryck som oj, haha eller nått liknande.

I lördags var jag på kalas hos mina kära kusiner. Det var frukostkalas! Hur gott som helst, underbart!

Nu ska nog jag och min älskade mor baka pepparkakor tror jag. Hon har nämligen gjort sin egna pepparkakasdeg:D

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0