6/12 2010

Heej på er.

Har ni haft en bra helg?
Jag har i alla fall haft en jätte rolig helg.

I fredags var vi på oscars och där var det hur mycket folk som helst och det visade sig vara svenskar och norskar.
I lördags hälsade jag och Johanna på Kim. Sen drog vi till le you. Dansade så mycket så man blev helt mör i hela kroppen.
I söndag åkte vi hem till Hanna som var ensam hemma. Där blev vi bjudna på kladdkaka. Vi kollade på alla Mysteriet på greveholm avsnitten. det tog ca 4 timmar. Jag måste erkänna att jag kollade på typ samanlagt 12 avsnitt sen sov jag resten. var verkligen hur trött som helst.

I morses gick det jättebra studdsade upp ur sängen och allt gick super.
Snart kommer Johanna och hämtar mig så ska vi till skolan och hämta barnen sen blir det hem och leka och laga mat.

Just de måste tillägga att min älskade syster fyller år idag. Ett stort grattis till henne :)

Ha det bäst allihopa.

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Erika

Bra tillägg! :) Ha en fortsatt bra vecka, puss och kram

2010-12-06 @ 23:11:48
Postat av: NISSE

Du ser bra ut även med krulligt skägg ;-)



http://galleries.cetrine.net/photofunia/Santa/pctinnjkiio.aspx

2010-12-07 @ 01:47:26
Postat av: Fredrik

i rly like U

2010-12-07 @ 15:50:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0