7/12 2010

God morgon på er!

Idag blir det en otroligt lugn dag. härligt med sånna dagar ibland med.
Theo har nämligen feber och hostar jättemycket.
Så det blir en massor av film t ex teletubbies, pippi, karlsson på taket och lite sånt. mys mys!

Ikväll efter att jag har slutat ska jag över till grannen och hälsa på. Skall nog vara barnvakt åt dom på torsdagkväll. Hoppas det går bra med barnen. Det är ju alltid skönt med lite extra pengar nu inför jul.

Till helgen händer det en massor av saker eller vi har i alla fall planerat lite saker får se om det gå som det ska :P
På lördag ska jag vara barnvakt för Theo hela dagen medans Johanna, Linn och Hanna åker till IKEA för att köra julsaker t ex pepparkaksdeg, glögg och lite sånt. Sen på lördag kväll blir det utgång.
På söndagen på morgonen ska vi dricka glögg och baka pepparkakor och ha julmys. Sen får vi se om vi drar in till Bryssel på kvällen för att se på julmarknade på kvällen. Dom har typ ett ljusspel eller nått sånt där på kvällen som ska vara fint.

Ne nu ska jag sätta på pippa innan Theo blir galen jämte mig. Haha

Puss och kram ha en bra dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0