9/12 2010

Go kväll

Måste ju säga att detta varit en skum dag.
Dagen började med att jag bokstavligt talat vaknade upp på fel sida av sängen. så när jag skulle kliva upp ur sängen så var det något ivägen nämligen väggen. föll tillbaka i sängen och somnade.
Gjorde om detta två gånger om tills jag insåg att jag var tvungen att vända mig om.
Hmm ja ibland är man allt bra trött :)

Tjejerna åkte till skolan och mamman och Theo åkte till sjukhuset.
Jag städade huset som vanligt och väntade på att theo och mamman skulle komma tillbaka, men de kom aldrig så jag gick hem till Hanna där det var väldigt trevligt.
Vi skulle egentligen haft brunch hos mig men det blev hos Hanna. Så vi hade en massa gott på bordet t ex Bröd, leverpastej, gurka, salami, pankakor, sylt, socker, mjölk, juice, the och till sist jordnötsmör. Fråga mig inte varför jordnötsmöret stod på bordet :P

Efter den jätte goda brunchen så gick vi till stan. Köpte julklappar ska inhandla mer nästa vecka.

Ne nu ska jag ta hand om mig själv så jag blir frisk kanske.

God natt ha det bäst.

Puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0