12/11 2010

Heej på er!

Förlåt att jag inte har uppdaterat på länge, men har varit i Sverige och hälsat på.

I Sverige hann jag med att göra en massor.
* Två kalas
* två halloween fester
* Körskolan
* Träffa vänner
* Frisören
* Varit med om en snökaos
* Fastna i rusningstrafik för att bilen dog ( Det var inte jag som körde)
* Missade första flyget på söndagen då jag skulle åkt hem pga en krock

Och en massa mer.

Efter som jag missade planet fick jag tre dagar extra i Sverige.
På onsdagen åkte jag tillbaka till Belgien. Är så stolt över mig förjag lyckades hitta rätt bussar och tåg. Kan ju säga att det är ganska förvirrande det där med att hitta rätt.

Igår så var barnen lediga från skolan så jag var hemma med barnen hela dagen det gick super bra fast lite jobbigt ändå för man kunde inte hitta på så mycket för att Theo har feber och Louise har en bruten fot. Amanda var hos en kompis och lekte hela dagen.

Idag är Louise och Amanda i skolan, men jag och Theo är hemma och leker och kollar film.
Slutar tidigt idag, redan kl 3.

Måste säga att det är väldigt skönt väder här eller ja det är ju ingen snö, men det är mysigt höstväder.

Puss och kram nu blir det Pippi Långstrump

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0