15/11 2010

Heej på er!

Jag kan ju inte säga mer än att det har hänt en massor av saker sen jag kom hit:P

I fredags så gick jag och tjejerna ut och hade otroligt roligt.
I lördags var jag barnvakt mellan 13-16 och sen var jag ledig och tänkte gött nu kan jag ta det lugnt och fixa mig i lugn och ro innan jag ska iväg.
Men icke när hela familjen kom hem från restaurangen så kom Louise upp till mitt rum och vi hade väldigt roligt och sen gick hon ner.
Sen hörde jag bara "VIKTORIA, VIKTORIA! KOM NER!".
Mina taknar var typ hjälp vad har hänt nu har någon skadat sig illa.
När jag kom ner pekade Louise ner mot källaren, så jag gick ner och möttes av 5 cm vatten i hela källaren.
Pust*
Så nu var det bara att hjälpa till och få bort vattnet så fort som möjligt så inte allt förstörs. jag stod och skyfflade vatten i hinkar och sod i samma ställning i 3 timmar så jag kan säga nu att jag har väldigt ont i ryggen, benen och rumpan.
Jäkla träningsvärk.

När jag kom upp ur källaren ringde det och det var Hanna och Linn som underade vart jag hade tagit vägen. Så jag berättade allt sen avbröt dom mig och sa vi kommer om 20 min.
Så jag for upp i duschen och fixade mig stressade hur mycket som helst men var klara när de stod utanför.

Vi åkte hem till Kevin och firade honom sen gick vi till oscars och sen blev det dik click ( tror det stavas så i alla fall) och de stället är en karaokebar. Hur kul som helst.

Igår blev det en lugn dag. Kollade på anastasi, Harry Potter 4 och 5.

Nu har jag hunnit städa hela huset, mitt rum och vikt tvätt, så nu återstår bara att gå till stan och hämta ut ett packet och sen hämta barnen på skolan.

Ha det bäst! Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0