24/11 2010

Heej på er alla!

Idag är det bara en månad kvar till jul. Någon som har börjat få julkänsla?
Det har jag fått i alla fall.
Skall idag julpynta med barnen tror jag är ju trots allt 1:a advent på söndag.

Ne nu ska jag berätta vad som har hänt i helgen.


Fredag ( Min födelsedag) Jag blev bjuden av tjejerna till en restaurang där jag åt kyckling fajitas. Super gott måste jag ju säga.
Sen blev det en sväng till Linn sen till Oscars där vi spänderade kvällern/natten väldigt roligt.

På lördagen tog vi det lugnt och låg i sängen och låg och pratade om massa roliga saker så mycket skratt blev det. Sen såg vi på Harry Potter 6 sen blev det en runda till Oscars. Förstår inte riktigt men våra lugna kvällar slutar alltid som galnast. Jag och Johanna dansade som värsta galningarna den sista timman.

Söndagen åkte vi alla hem till var och en och tog det lugnt och sen vid 16 tiden så åkte vi iväg för att se Harry Potter 7 del 1. Den var ju galet bra! Det är den bästa av alla Harry Potter filmerna än så länge längrat som en galning till del 2.

Måndags blev en lugn dag och igår var det våran mysiga dag på oscars med varm choklad och mycket skratt.

Bilder från helgen kommer senare.

Ha det nu en fortsatt trevligt dag.

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0