25/11 2010 kvällsuppdatering!

Heej eller god kväll kanske man ska säga nu då.

Tänkte bara säga att jag har haft en underbar dag med snö, hagel, glada och snälla barn.

Stannade kvar en stund i skolan med Amanda och Theo. Sen blev det en promenad hem och lämna Amanda för att fortsätta sedan vandra vidare till matbutiken.

Maten blev väldigt uppskattad idag och mycket skratt och inget gråt väldigt glad idag.
Tror det var bra för mig att få sova för en gång skull.

Ne nu ska jag hjälpa till med en läxa och sen får vi se vad som händer.

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Carina

Vilken duktig och trevlig tjej jag har. Är så stolt !!! Puss din mor

2010-11-26 @ 08:18:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0