26/11 2010

Heeej på er

Idag gick jag upp kl 7 för att fixa frukost åt hela familjen.
Efter frukosten så lämnade jag barnen och sedan blev det direkt hem för att börja på den stora städningen.
Familjen skall nämligen ah besök ikväll så det fick bli att städa extra fint.

Varje dag nu den senaste veckan har jag och Theo kollat på Pippi Långstump vilket börjar bli lite tjatigt eftersom vi har bara 2 filmer.
Jag gick in och läste på någon sida och där står det att Pippi blir idag världens piggaste pensionär.
Hon blir hela 65 år och detta firas i Vimmerbyn.
I Vimmerbyn blir även andra pensionärer bjudna på kaffe och bulle.

Nu ska jag upp och sova lite och sen fixa iordning mig inför kvällen.

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0