30/11 2010

Heej på er alla där ute i snön!

Först uppdatering från helgen.


I fredags jobbade jag tills kl var 4 ugnefär, sen gick jag och la mig i sängen var hur trött som helst.
Johanna ringer kl halv 7 coh frågar om jag ska med ut. Jag sa att hon kunde ringa tillbaka om en timma när jag vaknat till liv. Hon ringer igen och jag har visst somnat om och vakanr av att jag har ont i magen och säger att jag inte orkar så jag somnar om igen och vaknar ca halv 9 på morgonen och är jätte pigg.
Hjälper till här hemma lite inför Louises kalas och sen bar det av till Bryssel med tjejerna.

Det är nu julmarkand i Bryssel och jag måste ju säga att det var nog den mysigaste och bästa julmarknade jag varit på!
Köpte lite små saker och lite kläder till mig som jag senare hade på kvällen när vi gick ut.
Hade otroligt roligt ute den kvällen.

Söndagen tog vi det lugnt som vanligt försökte komma på nått vi kunde hitta på men kom aldig på nått så det blev en slapp dag. Väldigt skönt!

Igår gick vi till skolan på morgonen och det gick jätte bra, gick även hem.
Gjorde mina vanliga sysslor och sen blev det en sväng till stan där jag träffade Linn och Sara.
Hittade en otroligt fin klänning på H&M som jag måste bara köpa. Den är så fin!

Sen hämtade jag Theo och Amanda. Vi stannade kvar och lekte på skolan för att Louise hade utvecklingsamtal så var inte hemma förrän kl var kavrt över 5. Lite stressigt det blev då, för då skulle jag laga mat och hjälpa till med läxor innan kl blev 6. Men duktig som jag är så klarade jag av det med.

Idag är det en massor av snö ute eller ja kanske inte lika mycket som ni har i Sverige, men det är super halt och lite snö och då går det inte att cykla och då fick jag gå och hjälp vad jobbigt det var när man ska upp och ner för backar med en vagn.
Nu blir det till att börja med sysslorna.

Här kommer lite bilder från julmarknaden och utgången:)









Tack och hej leverpastej.

Ta det nu lugnt i snön !

Puss och kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0