10/10 2010

Heej på er alla!

Har ni haft en bra helg?
Min har varit helt GALEN! Jag menar det verkligen, det är nog en av de mest sjukt roliga saker som hänt.

Okej jag börjar från början.

Fredag:

Jag fick passa barnen mellan 10-13 för att de var lediga från skolan. Vi hade det jättetrevligt.
Sen kom mamman hem, men jag hjälpte ändå till med att passa Theo iaf.
Sen åkte vi hem till Linn och fixade oss till fight klub. Vi målade svarta masker i ansiktet.
Vi kom inte hem förens kl var typ  halv 6 eller nått.

Lördag:

Vaknade kl 1 och var helt slut typ och väldigt hungriga. Så vi drog till våran favorit affär och köpte lite gott. Jag köpte två äpplen, en banan, vatten, smothie och cashenötter.
Sen vandrade vi till en lite sjö eller nja typ mer en damm. Det var hur varmt som helst, jag satt bara i linne typ och solade. Fick nog lite färg hoppas jag.
Efter att vi legat där i solen och haft det helt underbart så åkte vi alla hem till sig.
Jag och Hanna vandrade senare typ vid 8 tiden på kvällen hem till Linn igen för att vi skulle ha en myskväll vilket det inte blev.
Jag och Hanna skulle färga håret så vi gjorde det och sen åt vi alla chips och dipp och hade det trevligt.
Sen tror jag att det var jag som kom på att vi hade var sin rom och cola var så då drack vi dom.
Vi hade snackat tidigare på dagen om att gå till krogen och så blev det, men vi skulle ta det lugnt.
När vi suttit på ena stället i typ en timma gick vi vidare till Oscars där vi hade det hur trevligt som helst.

Söndag:
Vaknade strax innan 12 tror jag. Var fortfarande lite små trött, men det gick bra det.
Vi satte oss och kollade på Den bästa sommaren och efter att den var slut åt vi sen somnade Linn och Hanna så de sov i ca 2 timmar och det var helt underbart väder ute och där satt jag själv och hade ingen att sitta ute i solen med. Men jag överlevde vilket var väl bra de.



Visst är vi coola. Detta är från i fredags



Jag från våran fina lilla utflykt



Johanna, Andrea och Hanna.



Goa drinkar från i lördags



Hanna, Jag och Linn.

Ha det bäst nu ger vi oss in på en ny vecka med spännande utmaningar.

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Kim

Tråkigt att jag inte hängde med på fightclub, ser ut som ni hade skit kul?!



jaa, Nicky har tagit massa fina bilder med hans kamera så kmr lägga ut bilder så fort jag får dem :)



Puss

2010-10-11 @ 23:25:38
URL: http://kilav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0