17/10 2010

Heej på er alla underbara människor där ute!

Har haft en helt underbar helg!

Familjen åkte iväg till Luxenburg så jag ahr haft huset för mig själv så skönt att kunna känna sig lite fri någon gång när man är hemma annars är det ju att man alltid blir störd eller någon vill nått eller så men denna helgen var det bara frihet.
Eller ja typ i alla fall.

Tjejerna kom hem till mig på fredag kvällen och vi kollade på idol och gick senare ut.

På lördagen var det "hem kära hem" som gällde alltså IKEA!!
När vi kom in så var det raka vägen till restaurangen för att äta köttbullar! Så underbart verkligen.
Vi bettede oss nog mer som turister än någon annan på ikea gjorde. köpte mig i alla fall en kudde, ljus, en bräda som man ska ha datorn på när man ligger i sängen. Mycket användbart måste jag ju säga.
Sen efter att vi gått inne på själva ikea så när man har betalat och så så kommer man till ett ställe där man kan köpa en massa svenska saker. SVENSK MAT sa vi alla fyra i kör. Åh herregud säger jag bara vi behövde en kundvagn för att få plats med alla goda saker vi skulle ha.
Bilder kommer i slutat av inlägget på våran underbara tur till ikea.

Sen när vi kommit hem från ikea och landat hemma hos mig så var det på med en film och fram med att gott vi köpt. Sen satt vi och kollade på 3 filmer och åt och åt och åt.
Inte okej att äta så mycket som man gör när man är här.
Efter dessa 3 filmer så blev vi sugna på en paus och gick till oscars och helt plötsligt så slutade kvällen tidigt på morgonen.

Idag har Jag, Hanna och Kim städat huset och kollat på film, sen åkte Kim hem. Då blev jag och Hanna väldigt slöa så vi fortsatte kolla på film och helt plötsligt så kom familjen hem och vi förflyttade oss till mitt rum där jag läste lite medans Hanna satt vid datorn. Sen så ville jag ändra om i mitt rum och så frågade jag Hanna om hon ville hjälpa till och det gick jätte bra.
Så nu har jag yttligare en gång möblerat om.

Detta var min fantastiska helg.
Hur har eran helg varit?


Hanna, Linn och Johanna på IKEA!


Johanna hitta den perfekta sagostolen


Titta vad Hanna hittade i skåpet.


Jag och Hanna bestämde oss för att ta en tupplur.

Fick inte upp bilden på våran vagn när vi handlade mat nu men det kommer och även bilder från kvällen.

Ha det bäst puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0