19/10 2010

Heej på er :D

Igår på morgonen var det första gång med frost. Kan ju säga att det var iskallt att cykla till skolan.
Satt och slappade hela dagen igår medans barnen var i skolan.

Idag när vi skulle till skolan sa mamman att vi skulle cykla men det ville inte tjejerna utan de ville gå. Sen såg jag att det började små regna så edt blev regnjacka på. Vi var samtidigt tvugna att skynda oss så vi inte skulle komma försent kl var nu typ 10 över 8 och barnen börjar 9.40. Det tar 20 min att gå till skolan om inte lite mer.
Sen började det ösregna kl hade hunnit bli 20 över och vi skulle inte hinna om vi gick så vi var tvugna att cykla och dessutom att ta på sig regnbyxor också.
Så för mig så blev det gula faran:P Jag kallar mig själv så när det regnar ute här för att mina regnkläder är jättegula.
Sen när jag lämnat barnen på skolan kom precis i tid btw så körde hanna hem mig:D
precis när jag gick innan för dörren slutade det att regna och nu är himlen blå och solen skiner!

Varför skulle det just regna på morgonen när jag skulle ut med barnen?

Aja nu blir det till att fortsätta slappandet och kanske sova lite. Hur trött som helst även om jag la mig tidigt igår.

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0