20/10 2010

God morgon :D

Skulle egentligen ha sovmorgon idag, men dom behövde min hjälp med vissa små grejer.
Så jag gick upp och hjälpte till, hur trött som helst med det gick bra och sen när hela familjen hade gått var jag inte så trött som jag trodde jag skulle vara så nu har jag städat mitt rum nu är det bara att byta lakan i allas rum, vika tvätt, hänga upp tvätt, städa nedevåningen och städa badrummet sen tror jag att jag är klar.
Efter alla sysslor kanske jag ska vila lite om jag hinner sen blir det att hämta barnen kl 12.

Har det så mysigt i mitt rum nu tända ljus, lugnt musik, mörkt ute och ny städat rum. Helt underbar! Finns nog ingen bättre.

Hoppas ni haft en lika mysig morgon som jag har haft.



Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Carina

Hihihihi lite konstigt att läsa att du tycker det är mys med ditt STÄDADE rum ;-) Fin bild på dig. Har du inte lugg längre? Kram Mor

2010-10-20 @ 11:43:48
Postat av: Erika - stolt storasyster

S N Y G G O ! ! !

2010-10-20 @ 20:27:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0