5/10 2010

Heej på er sömnlösa

Idag har det varit en seg men ändå en rolig dag.
Lämnade barnen på skolan och det gick super bra som vanligt.
Åkte med Hanna hem så lämnade kvar cyklen på skolan. Sen gick jag hem för att städa lite och lite senare skulle Hanna komma förbi. Men det blev inget städande för min del för jag somnade framför tv:n. Suck säger jag bara.
Hanna plingade på dörren ca halv 12 och då vaknade jag till och blev ganska pigg, men då visade sig att hon var trött så hon somnade på soffan och då började jag städa lite. När hon väl vaknade så startade vi ett projekt, nämligen att göra ett lekrum till barnen. Hanna hjälpe mig med att plocka ut alla prylar som var där inne sen var hon tvungen att åka iväg till skolan en snabbis.
Så jag fortsatte och blev klar. Allt tog 3 timmar att fixa är så stolt över min och Hannas insats idag.
Kommer upp bilder på rummet senare!

Hämtade barnen som vanlig eller ja vi stannade kvar ett tag så dom fick leka av sig lite.
När vi kom hem fick de se vad vi hade gjort här hemma. Dom blev så glada! särskilt tjejerna för att jag tagit fram deras playstation så de kan sjunga singstar mm.

Idag är det ju tisdag så då blev det Oscar´s en stund. Alltid lika trevligt att vara där.

Ha det nu så bra tills vi hörs nästa gång.

För mig så blir det en film och sen sova.

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0