4/10 2010

Heej på er:D

Nu var det ett tag sen igen och mycket saker har hänt!

Torsdag:
Allt som vanligt på morgonen och städningen gick super bra.
Gick och tog en macka med Linn och hennes kompis Jessica som är på besök. Väldigt trevlig tjej.
Hämtade barnen och resten gick bra med matlagning mm. Gjorde föresten lax till middag förvånad av mig själv att jag klarade av de, men gott som attan blev de.
På kvällen samlade vi ihop oss alla på Oscar´s och hade väldigt trevligt som vi alltid har där.

Fredag:
Fick reda på av mamman i familjen att Theo har börjat drömma om mig. Han typ skriker mitt namn och massa sånt.
När jag väl skulle lämna han på dagis så vägrade han  släppa mig. Tror nog att han känner sig trygg hos mig.
Det känns väldigt bra.
Kvällen började hemma hos Linn som det nästan alltid gör. Efter att vi varit hos Linn ett tag åkte vi in till Bryssel och partade vidare. väldigt trevligt. Stod dock i kö i 45 min och det regnade och fullt med folk överallt.

Lördag:
Fick gå upp ganska tidigt pga att man skulle vara barnvakt i 2 timmar för föräldrarna skulle ut och äta.
Medans dom var iväg så satte jag igång barnen på pyssel. Vi ritade, pärlade pärlplattor, halsband, gjorde kort, klippte och klistrade. Sen kom föräldrarna hem och då åkte de alla iväg på nått. Så där stod jag med pennor, papper, lim, pärlor, tejp, saxar, snören och ja allt man kan tänka sig i pysselväg som låg utspritt på både bord och golv.
Sen kom Hanna till mig och vi fixade lite smått och sen blev det till att handla lite gott till kvällen som började hos Linn.
Vi lekte en massa roliga lekar och sen blev vi sugna på att dra ut, men Jessica kännde inte riktigt för de så hon stannade hemma och sov medans vi andra tre gick ut och festade loss.
Som vanligt kändes det som om vi typ flög ner till krogen.
Inne på krogen träffade vi William och Tilda.
När kl var typ 2 eller halv 3 var jag och Hanna trötta och ville hem, men det ville absolut inte Linn för och satt så bra i baren För det finns nämligen en bartender hon tycker ser otroligt bra ut.
Efter många om och men så fick vi med henne hem, fast hemresan tog en väldigt lång tid fast det inte kändes så.
Vi hade jättekul på vägen i alla fall. Vi tog en massa roliga bilder, skrattade, gick och hoppade och jag vet inte riktigt vad vi gjorde.

Söndag:
Vaknade upp hemma hos Linn av solen i ögonen.
Linn och Jessica skulle på bio och jag och Hanna orkade inte åka till Bryssel, så vi vandrade hem till mig och kollade på camp rock 3 och Deja vu. Väldigt slappt men gött.
Efter det gick vi till Pizza hut, blev hur mätt som helst och gott var det!
Sen kom jag på att jag hade glömt lite saker hos Linn så det var bara att vandra dit igen.
Så det blev att man fastnade lite där, men nu är jag hemma igen och strax måste jag verkligen sova.
Har bestämt mig för att försöka somna lite tidigare på vardagar förutom tisdagar för då är det orcar´s som gäller.

Aja hoppas ni har haft en lika härlig och rolig helg som jag har haft.
Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0