10/9 2010

Heej på er.

Idag känner jag mig bara hur lat som helst eller ja det har jag gjort dom tre senaste dagarna.

Vaknade vid 12 och fick panik och sprang upp ur sängen för jag trodde jag glömt ta Theo till dagis!
Men icke sa nicke han är sjuk och mormor och morfar är ju här så är ju ledig.
Så det var bara att varva ner och äta frukost och så, men orkade inte vara där nere så länge för att Theo är ju som sagt sjuk så han är så hängig och trött hela tiden så en massa skrik å så.

Nu har även tjejorna kommit hem från sitt läger och det verkar som om det har haft det jätte roligt.
De har gjort en hinderbana och en linbana över vatten, så det har verklien varit kreaktiva på sitt läger.

Ne får väl göra ett ryck och dra mig till stan kanske.



Ha det bäst! Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0