13/9 2010

Heej på er alla:D

Helgen har varit helt galet rolig.

Igår så var vi hos Hanna och hade filmkväll gjorde även lite mat:D
Idag har det varit en lugn dag. Gick upp när kl var 1 typ och sen vid kvart i 6 så cyklade jag och hanna till donken för jag var hur hungrig som helst. När vi kom in på donken och hade bestämt oss för vad vi skulle ha så blev det svart för mina ögon, så jag bara gick ut. Höll typ på att svimma. Tror det var för att jag inte hade ätit så mycket.
Hanna var så snäll och gick in sen och beställde maten:D
Efter att vi varit på donken så cyklade vi hem till Linn.
Det tog en bra stund innan vi kom dit bara för att jag knasig som jag är skulle ta en annan väg som jag och Johanna brukar åka som jag trodde jag skulle komma ihåg. Jag kom ihåg nästan hela vägen tills vi kom till en korsning som jag inte fatta nått av, så jag sa till Hanna.
Vi tar det här hållet så kanske vi hittar. När vi hade typ cyklat i 10 min så kom vi till en korsning igen och när jag stannade så såg jag att det var samma korsning som vi var i förra gången. Så cyklade vi tillbaka en bit och sen så hittade jag stationen och därifrån hittar jag och det var tur det annars skulle vi aldrig kommit fram.

När vi kom upp till Linn, så fick Linn och Johanna sin mat men den var dock inte lika varm längre :P haha
Dom två hade precis börjat kolla på en film så satt vi och kollade nästan halva filmen sen så började vi prata så det blev att vi stängde av filmen istället.

Btw, har fått en lapp av min au-pair mamma. På den lappen står det vad varvet innebär. (varvet är vad jag skall ha gjort i städning) Hon har aldrig hunnit visa mig det utan bara sagt vissa saker jag skall göra.
Så jag fick lappen och skulle kolla igenom det och se om jag hade några synpunkter.
Oj oj oj säger jag bara! Det var hur mycket som helst. Det skall nog gå bra i alla fall, men inte trodde jag att jag skulle vara en städerska också.
Men jag skall väl diskutera lappen med henne imon.

Hoppas ni har haft en super rolig helg.

Nu blir det en ny vecka och nya saker att se fram emot.

Puss och kram på er

Kommentarer
Postat av: Carina

Tycker det är roligt att läsa att du är så positiv och mogen i ditt tänk när det gäller varvet. Du klarar nog det också skall du se. Krya på dig nu mitt hjärta.

Puss o Kram

2010-09-13 @ 13:34:47
Postat av: Anders L

Hej.Vilken tur att du varit på havet och lärt dig kryssa, det blir ju lite längre väg men oftast kommer man till rätt ställe till slut. Kramar Anders

2010-09-13 @ 16:05:06
Postat av: Erika

Välkommen till vuxenlivet Viktoria där man inte har något annat viktigt att göra än att städa, diska, tvätta och laga mat. ;)

2010-09-13 @ 20:37:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0