14/9 2010

God eftermiddag

Jag tänkte jag skulle uppdaterat igår kväll, men klarade verkligen inte av det.
Har nämligen blirvit jättesjuk.

Så igår så frös jag hur mycket som helst bara låg och skakade och ändå hade jag täcke och två filtar på mig.

Idag har jag inte hunnit känna efter så mycket än eftersom jag vaknade nyss.
Men det jag har märkt än så länge det är att jag knappt kan prata, är hur varm som helst, är helt borta i huvudet och kan knappt stå på benen.

Så resten av dagen blir det till att kolla film, sova, dricka en massa vatten och knapra alvedon:P

Hoppas ni har lyckats hålla er friska.

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Carina

Vad jag skulle vilja vara hos dig nu och pyssla om dig. Du får känna att jag är med dig i tanken i alle fall.Puss o Kram

2010-09-14 @ 16:44:36
Postat av: Anonym

Krya på dig. Kram Anders

2010-09-15 @ 21:52:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0