16/9 2010


Hej på er alla glada läsare

Har vaknat på en jättebra sida idag.
Var nämligen jättepigg och glad. Behövde inte ta barnen till skolan idag för att pappan körde dom, skönt tänkte jag då kan ju jag hinna städa upp allt mycket fortare så jag kan ta det lugnt någon timma på dagen sen.

Började med min städning (varvet) ca halv 10 och så blev jag klar ca halv 12. Lång tid tog det, men som sagt var så har jag varit på så bra humöt att tiden gått mycket snabbare än vad jag trott.

Hanna kom hit vid 12 så satt vi och åt bullar och drack saft och hade det mysigt.

Nu har jag förberett maten som blir kycklinggryta och ris:D

Nu har mitt pigga och glada humör sänkt sig, eftersom det har börjat regna ute och jag som skall gå och hämta barnen idag för att dom har ju inga cyklar så skall vi ju alla gå.
Men, men det sakll nog gå bra det med. Allt kan ju inte gå bra samtidigt eller kan det?

Nu får jag ta på mig regnkläder och börja traska iväg till skolan.

Ha det bäst puss och kram

Kommentarer
Postat av: Mor

Då kommer den lilla gula till pass ;-)Älskar dig.

2010-09-19 @ 22:11:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0