20/9 2010


Hej på er alla glada:D

Jag har även idag vaknat på en underbart bra sida.

Helgen har varit helt underbart rolig. Mycket skratt och party:D
Detta har hänt i helgen:

* Fredag party med Linn och Hanna.
* Lördag vaknade och var väldigt trött av mycket dansande på natten. Åkte in till Bryssel och åt subway, sen hem till Kim eftersom hon suttit barnvakt hela helgen där vi även träffade Johanna:D
Efter att vi varit hos Kim åkte vi hem till Jonna som hade en lite partykväll med aktiviteter väldigt trevligt var det.
* Söndag blev det slappt med städning hemma hos Linn och två filmer.

Idag har det gått jätte bra med att lämna Theo på dagis. Känns osm om det går bättre och bättre för varje dag som går.
Har lite saker att göra idag men det känns som om det kommer gå fort. Jag skall handla ficka tvätten och städa.

Bilder från helgen kommer upp lite senare ikväll.

Ha det en underbar dag själv ska jag njuta av solen ett tag innan jag sätter fart.

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Carina

Vad kul att läsa att du har det så bra. Bra att du inte blandar ihop jobb och fritid. Puss

2010-09-20 @ 14:18:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0