23/9 2010


Heeej på er allihopa.

Förlåt mig att jag varit så dålig på att uppdatera nu på det senaste.
Har hänt en massor av roliga saker denna veckan eller i alla fall vad jag tycker är roligt.

Först och främst skall ni få se lite bilder från helgen:



Det var då lite bilder från helgen.

I tisdags så var allt som vanligt inget speciellt hände så direkt, Fast vi tjejer träffades en stund på Oscar´s och tog oss var sin varmchoklad mycket gott och mysigt.

På onsdagar slutar barnen kl 12 och då skall jag ha en aktivitet varje onsdag eftersom man har mycket tid på sig. Så min idé denna onsdagen var att gå till parken om det var fint väder.
När onsdagen kom blev det helt underbart väder så det blev en tur till parken fick även med mig Hanna och hennes barn. Mycket trevligt med fruktstund och lek. På väg till parken så hittade jag 10 euro så dagen blev gensat mycket bättre än den redan var:D

Idag lämnade jag av barnen på skolan, sen gick jag och mötte Johanna som stod och väntade på mig för jag var lite sen. Vi åkte en sväng in till Bryssel för jag hade jätte lust att shoppa, men hittade jag nått? Ja det gjorde jag, men jag köpte inga kläder eller skor som jag var ute efter men det blev en parfym:D Efter våran tur i Bryssel åkte vi hem till Johanna. Första gången jag fick se hur det såg ut. Måste bara säga att hon bor verkligen på landet.
Roligt ändå. Vi skulle kolla på film (the mask) Men jag somnade jätte skönt i en jätte lite fåtölj, men när jag vaknade insåg jag att jag inte hade legat så bra fick lite små ont i nacken och mitt lillfinger hade somnat, fast det gick över snabbt.
Ikväll har jag varit typ tennis tränare åt amanda och hennes två kompisar och en pappa som också ville vara med. Mycket trevligt de har mycket att lära. Ser fram emot att se dom utvecklas imon tennis.

I morgon skall det även då bli en helt underbar dag! Behöver bara lämna barnen på skolan och gå varvet sen är jag ledig.
Så underbart!
Blir nog en tur på stan och se om jag kan hitta lite fina saker:D Sen på kvällen blir det party med brudarna igen! Härligt. Helgerna är något som man verkligen ser fram emot.

Vad skall ni hitta på i morgon det är ju fredag.

Puss och kram



Kommentarer
Postat av: Carina

Efter jobbet skall jag och mormor åka och handla. Sen blir det väl 30min på motionscykel. Duktigt va'?! Efter det blir det väl TV-soffan och snark,snark ;-)

I morgon ger vi oss iväg till Vind. Skall förbereda henne för upptagning. Anders åker ner på tisdag för att på onsdag ta upp henne och transportera henne till Fristad. Ha det så kul nu , var rädd om dig. Puss och Kram din mor

2010-09-24 @ 15:32:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0