27/9 2010


Heej på er alla:D

I helgen har jag haft det super trevligt.
Fredagen bjöd på massor av party med Linn, Johanna, Andrea och Hanna.
Lördagen bjöd oss på en lugn mysig dag med massor av film och gott skratt.
Söndagen bköd mig på en mysig kväll. Sov en massa och tittade på tre filmer.

Idag har det varit en otroligt slapp dag:D
Att lämna Theo på skola gick galant, städningen gick på 45 min (har ju fått ett ändrat schema nu) och sen var man ledig till ca 5 då man fick ta hand om barnen och matlagning för pappan hämtade dom på skolan.

Tror det kanske blir en film eller nått hos linn ikväll.

I helgen lyckades jag även klippa mig lugg. Haha!
Har inte riktigt vant mig än vid det men det skall nog gå jätte bra det med.

Ha en super go kväll
Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Carina

Nu blev jag nyfiken på hur du ser ut i håret. Lägg in en bild vet ja' PUSS

2010-09-28 @ 09:51:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0