28/9 2010


Heej på er!

Idag känner jag mig lite krasslig igen, men det är nog bara för att det är många här som är lite små förkylda nu.
Känner på mig att denna dagen kommer vara otroligt seg.
Blev klar med allt som skall göras jätte tidigt idag (kl 11).
Underbar i för sig, men vad skall man göra tills barnen kommer hem? hmm blir nog film sova och aa ta det lugnt försöka bli frisk igen :P

Ikväll blir det nog en sväng till Oscar´s med tjejorna.
Kommer sitta fint med en varm choklad ikväll. Mysigt värre.

Här kommer en bild på hur min lugg blev. Ursäktar att jag ser så knasig ut, men blev lite stressad när jag tog bilden. Thihihi



Haha fjortis minen:P

Aja ni får ha en super bra dag nu skall jag kolla på en film som jag länge velat se.

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Carina

Det klädde du i. Var ju jättesöt i det.KRAM

2010-09-28 @ 16:14:08
Postat av: Sofia Bus!

aaa, så ful blev det inte ;) HAHA! Ne, det var ju jättegulligt pudding ^^



PUSS Miss U <3

2010-10-04 @ 11:10:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0