2/9 2010


Heej på er alla

Vilken underbar dag det är idag. Soligt och knappt några moln.
Hoppas ni får njuta av det fina vädret om ni där hella har så fint väder vill säga. Fast jag vet en som inte får njuta av vädret och det är mor. För idag skall hon operera sig.
Hoppas allt går bra för henne, all lycka till henne.

Idag har jag lämnat Theo på dagis och hans pappa ska hämta honom, så nu har jag hunnit göra en massor och kl är inte ens 12 än.

Jag har städat överallt det har blivit jättefint. Kommer på massor av roliga saker man kan fixa varje dag. Det är lite kul att göra det fint för man vet att familjen uppskattar det så väl.
Jag har även hunnit handla lite.
Så nu blir det till att slappa och kolla tv och bara njuta, kanske gå ut och få lite sol på sig.

Just det förlåt att jag inte skrev nått igår men jag var fullt upptagen med att ta hand om barnen och laga mat.
Så jag var alldeles för trött, men när jag la mig så blev jag sugen på att kolla film och då blev det:



Mycket skratt blev det att se den:D

Nu får ni ha en fortsatt trevlig dag.

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0