3/9 2010


Hej hopp :)

Nu har jag lämnat barnen städat huset så nu blir det till att ta det lugnt framför tv:en.

Igår hade jag det jätte trevligt.
Jag, Johanna, kim och Linn gick till en pub här i Waterloo och började fira Johanna lite smått för idag fyller hon 20:D
Grattis till henne.
Jag kunde tyvärr inte hänga med dom senare in till Bryssel för att jag måste ju vara pigg och glad när jag ska cykla med barnen till skolan. Men jag hoppas dom hade det trevligt.

Ikväll när jag har slutat skall jag träffa Linn så skall vi in till Bryssel och träffa några andra och kolla film.
Imon blir det kanske lite party inne i Waterloo eller vi hoppas på det i alla fall.

Vad skall ni hitta på i helgen?

Ja just de ja! Måste bara säga att det gick bra för min mor på hennes operation.

Ni får ha en toppen dag ! :)

Puss och kram på er alla
Ha en god helg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0