6/8 2010


Förlåt att jag inte har uppdaterat mig under helgen, men har haft så mycket för mig så har inte hunnit sitta vid datorn.

I fredags åkte jag och Linn in till Bryssel för att träffa Kim. En myskväll var planerad hemma hos Jonna.
Jag och Linn kom inte fram till Kim förän kl blev typ halv tio så vi sa till Jonna och dom andra att det skulle bli sent om vi skulle komma till henne eftersom det tar ganska lång tid att åka dit.
I alla fall så satt vi tre tjejer inne på Kims rum och funderade på vad vi skulle göra om vi skulle fortsätta med vårat mys (kollade på film, åt frukt) eller om vi skulle dra ut en sväng.
Så klart blev det utgång för oss.
Jag hade det hur kul som helst även om vi inte drack så mycket.

I lördags åkte vi från Kim hem till mig för vi bestämde oss för att ha myskvällen hemma hos Linn istället. Kim åkte iväg en sväng till sin pojkvän och jag och Linn gick till gormé (den svenska butiken) och köpte chips och godis.

I söndag så blev det ännu en tur till Bryssel för varje söndag från och med igår så är det fotboll i en park inne i Bryssel. Men innan jag och Kim åkte till fotbollen så åkte vi hem till henna och tvättade bilen för hon ahr inte tvättat den på ett åt och den var ganska grön på taket och bilen är egentligen röd. Men skinande ren blev den. Bilder kommer längre ner i inlägget. Sen bar det av till parken med en hel drös av au-pairer och sen blev det en varmchoklad.
När jag väl skulle åka hem kom jag på att jag skulle åka tåg hem helt själv.
Jag tycker det är ganska läskigt att åka de själv särskilt när jag inte kan franska.
Kim hängde med mig till stationen för att säga hej då, sen så vänder jag mig om för att börja gå mot tåget. Men helt plötsligt ser jag någon jag känner igen som ser en aning trött ut. När jag tittade närmare så upptäckte jag att det var Johanna som kommit hem precis från Holland över ett helgbesök.
Så så slapp jag att åka tåget hem själv sen i alla fall.

Idag så var jag hur trött som helst, inte konstigt när man har gått och lagt sig vid typ 5 varje natt hela helgen, nu när man blivit van vid att somna vid 11 och upp kl halv 8. Men det var bara till att gå upp och se glad ut.
När jag kom ner till frukostbordet så säger Catherine till mig att jag ska cykla tillbaka till skolan vid hlav 12 för att natta Theo. För han hade visst sagt hela helgen att till sina föräldrar att jag skulle göra det.
Så jag har sammanlagt cyklat 6 ggr fram och tillbaka till skolan. Därför har jag inte hunnit göra så mycket här hemma idag så ingen förändring här inte. Men tur kanske var det eftersom jag är ganska trött idag.
Men i alla fall när jag kom till skolan vid halv 12 så satt dom och åt, var nog inte så lägligt att komma mitt upp i det för då ville ju inte Theo äta mer utan bara ville åka hem. Så jag fick intala honom att om han äter lite till så ska vi sen sova, sen leka lite och sen åka hem.
Vi la oss i det tysta rummet sen och jag trodde verkligen aldrig att Theo skulle somna, men efter att det hade gått 15 min ca så hade han somnat och jag cyklade hem med ett leende på läpparna.


Så smutsig

Kim pustar bilen så fint

Se så ren och fin den blev.
Är riktigt stolt över oss båda som stod och kämpade bland alla bilar i två timmar.

Hur har eran helg varit?

Puss och kram snart blir det mat och duschen och sen en film

Kommentarer
Postat av: Kim

Lilla pärlan så fin igen ;)

Den här helgen har varit den bästa på länge faktiskt, Tack sweetie!

Ses på torsdag :)

Puss <3

2010-09-07 @ 13:44:47
URL: http://kilav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0