8/8 2010


Heej på er alla glada:D

Igår så hann jag inte blogga eller jag kom inte på nått bra att skriva om.
Men igår så var Anielle och Jane här och städade och fixade blev super fint.

Vid 3 hämtade jag Theo från dagis och vid 4 kom deras mormor och morfar och kvart över 4 kom tjejorna hem.
Fullt ös medvetslös. Blev så mycket folk fick nästan panik och sen så fick jag en sån längtan hem så jag frågade morföräldrarna om det var okej om jag gick och det gick bra.

Cyklade hem till Linn och där var även johanna. Vi satt och kollade på avatar tills kl var typ halv 11 eller nått och sen när jag kom hem så ville jag inte sova och somnade inte förän kl var typ halv 2.

Idag har det varit en lugn dag. Tjejorna har åkt på läger med skolan så nu är det bara Theo hemma, men morföräldrarna tar hand om han så jag behöver bara städa lite på morgonen och sen slutar jag så skönt. men vad ska jag nu göra alla dessa dö timmar?

Nu sitter jag i alla fall och gör manikyr på mig själv. Får se hur det går är ju bara att göra om det om de inte blir bra.

Hoppas ni har en bra dag! nu får jag ta och fortsätta med naglarna och sen kanske vila lite eller se film. Eller kanske till och med gå till parken och ta med mig en bok och sitta där i lugn och ro och läsa.

Puss och kram saknar er en massor

Kommentarer
Postat av: Kim

Gullenos, pallra dig hit till mig på din dötid! Du får gärna komma tidigare imorgon (torsdag) och vara med mig o Miya på dagen sen drar vi till aupairträffen på kvällen? Därifrån åker du ju med Ojala hem sen. va Va va ? Det låter väl bra?! Call mee :)

2010-09-09 @ 00:12:16
URL: http://kilav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0