9/9 2010

Hej alla sömnlösa människor:P

Idag har det varit yttligare en slö dag för mig:D
Skönt om man säger så. har spelat en hel del piano idag eftersom jag flyttat upp det till mitt rum.

Ja just det lite har jag fått arbete för att dom ville ha den stora byrån som jag hade mina kläder i och så fick jag en mycket mindre istället. Så jag har fått möblera om i mitt rum igen...

Har ikväll nu varit på 18+ möte som det kallas nu förtiden, innan hette det au-pair träffar.
Det var ganska roligt att få träffa så många människor, fast det var lite stelt eftersom det är på svenskakyrkan så var prästen lite stel av sig. Men vi fick kalddkaka, bulle och kaffe och så blev det en massa prat hela tiden:D
Efter mötet drog jag, johanna, linn och hanna hem till kim och forsatte snacka:P
Vi planerade lite roliga saker vi ska göra på helgerna framöver.

* mexikoparty
* 80-tals fest
* Londonresa

Och ja en massa mer.

Hoppas ni får en trevlig helg och haft en underbar vecka.

Imon blir det trevligt hemma hos hanna sen kanske utgång:D

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Carina

Oj vad ni hittar på grejer. Du glömmer väl inte att jobba ;-) Tycker det är jättekul att du träffat så mycket goa vänner. Till helgen sticker jag till Espevik med tjej gänget.Skall bli kul.Sköt om dig nu mitt hjärta, prenez soin de vous

2010-09-10 @ 12:02:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0