Natt inlägg


Heej alla sömnlösa människor! :)

Jag har ikväll först varit hemma hos Hanna. Vi hade verkligen super kul lyssnade på gammal musik från 90-talet, dansade och hade oss.
Sen blev det oscars där vi tog en massor av knasiga bilder på varandra.
Efter oscars blev det havana club eftersom vi var väldigt sugna på att dansa och inte ville betala inträde.
hände en massor av roliga saker där.
Så vi halv 4 gick vi hem till Hanna och åt lite och pratade om politik mitt upp i allt. Haha !

Men nu är jag äntligen hemma och får sova, skall upp tidigt imon eller ja det blir väl vid halv 10 eftersom vi skall til skolan och rösta.

Undra vad vi skall hitta på imon mer än att rösta. Det är den stora frågan. Blir det utgång eller sitta hemma och kolla film och mysa?

Lite bilder från kvällen:


Jag innan utgång hemma

Hanna och Johanna hemma hos Hanna

Kim och Linn hemma hos Hanna

Finns en film på Johanna och hanna när dom dansar på facebook om ni vill kolla.

Puss och kram sov så gott för det skall jag göra även om jag skall upp tidigt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0