19/1 2011

Heej på er!

Ojojoj vad tiden rusar på!
Här har det hänt en massa saker fast inget har jag skrivit.

Jag har haft en underbar jul och nyår med slält och vänner.
Jag har varit i Dalsland och åkt skidor och skottat snö.
Jag har tyvärr slutat arbeta i Belgien som jag tycker är otroligt tråkigt. Men men det är sånt som händer.
Jag har sökt en massa jobb.
Jag har aa det var nog de jag har gjort. Finns säkert nått mer jag har gjort.

Idag vaknade jag kl 9 av att Anna skickade sms. det hon ville var typ att hon hade tråkigt och sen kunde inte jag somna om igen. Typiskt!
Aja det gjorde nog ingen ting för jag behöver ändå gå upp tidigt och plugga teori till körkortet. Men fy vad det är tråkigt.

Efter några timmars pluggande kännde jag att jag blev otroligt hungrig så jag ställde mig och lagade massor av mat. Blev super gott måste jag ju bara säga :)

Hoppas ni har haft det bra än så länge på detta året:D


Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0