26/1 2011

Heej på er igen :D

Har börjat drömma så mycket på sistone.

Drömde för någon vecka sen att jag skulle göra om ett gamalt bageri till en lägenhet eller en smörgåsbar med typ konferensrum och sånt.

Förra vecka drömmde jag att jag, mor och mina kusiner och deras föräldrar skulle på utflykt. Det menas med att allt var helt kaos!

I natt drömmde jag om att jag åkte tillbaka till Belgien och hade det super roligt! Tror jag börjar sakna alla där nere mer och emr för varje dag som går. Kanske är det för att jag inte gör så värst mycket här hemma.

De jag gör på dagarna är väl att sova, plugga, kanske träffa någon vän eller bara ligga framför tv/ datorn och glo ögonen ur mig!

Ne måste hitta på nått vettigt jag kan göra varje dag.

Nu ska jag nog äta lite frukost. Det är ju i alla fall en bra start på dagen!

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Daniel

I drömmar är inget omöjligt.



Hur går det med jobb!vet hur det är att gå hemma...



Nytt namn på bloggen och kör igång igen.

Varför inte lite mat och baktips.



Daniel

2011-02-10 @ 23:23:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0